Forårs-SFO

ForårsSFO på Thurø Skole

Skolelivet begynder for jeres barn i Forårs-SFO, hvor de skal være fra april og frem til sommerferien. Dette kan være en stor omvæltning, da skolelivet stiller nye krav og forventninger til jeres barn og til jer som forældre.

I Forårs-SFO sigter vi på, at skabe en blød overgang fra børnehave til skole. Børnene vil i de måneder få kendskab til skolens rammer og lære de nye voksne at kende, så de føler sig trygge, når de efter sommerferien begynder i 0. klasse.

Herunder finder du en informationsfolder, hvor du vil kunne læse, hvad det vil sige at starte i Forårs-SFO.

Thurø SkoleLegeplads 1Gynge

Der afholdes en række forældremøder/-arrangementer i perioden op til start i Forårs-SFO.

• I indskrivningsugerne er der mulighed for en rundvisning og information om skolen, SFO og Forårs-SFO for forældre.
• 25. oktober 2023 kl. 17-18: Informationsmøde vedr. Forårs-SFO
• 6. marts 2024: Informationsmøde for forældre hvis børn skal starte i Forårs-SFO på Thurø Skole
• Uge 11 2024: De kommende Forårs-SFO børn besøger skolen
• Forårs-SFO starter den 2. april 2024.

ForårsSFO folder

Shape Created with Sketch.