Indmeldelse/ændringer

Indmeldelse SFO

Modulændring, udmelding, friplads

Al indmeldelse, modulændring, udmeldelse og ansøgning om friplads foregår digitalt.

Du skal gå ind på Borger.dk og logge dig ind med NEM-ID

Hvis du får problemer på siden kan du kontakte Pladsanvisningen på tlf. 62233612.

Heldagsmodul:

Heldagsmodulet giver ret til pasning i SFO´en på alle skoledage både morgen og eftermiddag, samt på de ca. 40 dage hvor skolen har lukket.

Morgenmodul:

Kan købes, hvis man kun har brug for pasning om morgenen.

Dette modul giver dog kun adgang til pasning på skoledage.

Børn i 3. klasse kan tilmelde sig morgenmodulet, og dette giver adgang til pasning alle skoledags-morgener, samt i de uger hvor Knasten har lukket/delvis lukket.

Alle børn meldes automatisk ud ved udgangen af 2. klasse. Herefter tilbydes barnet plads i Værestedet ”Knasten”, som sender tilmeldingsskemaer til jer i løbet af foråret.

Udmeldelse fra SFO

Når du skal udmelde dit barn fra SFO, skal det ske med én måneds varsel fra den 1. eller 15. i måneden via Digital Pladsanvisning.

OBS: Når dit barn udmeldes fra skolen, bliver barnet ikke automatisk udmeldt fra SFO. Dette skal gøres med én måneds varsel fra den 1. eller den 15. i måneden via Digital Pladsanvisning.